Berwajah baru | update



salam muhibah

salam semua pembaca
sebelum apa2 aku nak ucapkan selamat datang ke blog aku yang telah berwajah baru...
huhuhu
nampak cam lagi best.InsyaAllah annti aku akan update blog ni makin lawa makin lawa dari semasa ke semasa....
huhu

erm malam ni aku xde nak suh korang baca aku punye luahan rasa lagi..
arini aku nak share kat korang apa yang berlaku dua hari ni kat kampus aku..
nak tau apa???
aku jumpa FASHA SANDHA NGN ZUL HUZAIMY (betul ke nama ni?)

SUMBER GAMBAR: google image
sumber tempat yang sama google image

dengar kata diorang berlakon citer untuk slot akasia TV3
sakura apa tah tajuk dia...

so agak2 sapa nak jumpa dia tu boleh r datang kampus aku....huhu

satu agi paling best
arini zahiril adzim balas komen aku kat blog dia...huhuhu
aku minat gila cara lakonan dia nie...sebab best terutama dalam citer juvana..

btw selamat malam semua



Penulis : admin ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Berwajah baru | update ini dipublish oleh admin pada hari Tuesday, February 28, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Berwajah baru | update
 

0 comments:

Post a Comment