update | luahan rasa


salam pembaca

agaknya dah lama aku x update blog nie
sori sangat2 maybe terlalu sibuk
kali ni banyak benda aku nak cerita kat korang antaranya tentang baru2 ni aku pergi ke melaka sebab ade tugasan kelab fotografi yang perlu diselesaikan.. sebenarnye aku dipilih sebagai skuadphoto UTM so kira ade tugasana r sikit...huhu
tapi paling best nya kiteorang punye outing x macam outing...jalan2 shoot benda yg best pastu melawat tepat2 bersejarah..haha tu jer rasa.... kali ni ramai kawan2 aku yang pergi...memang best..
aku share r sikit gambar yg aku shoot kat sane...yang penting jangan copy paste..huhu



nak banyak lagi nanti aku upload

NEXT STORY

gaduh2

ni paling aku x puas ati sekali

aku baru2 ni tolong satu persatuan nie untuk shoot program die lepas tu 2 hari selepas program terus mintak gamabr....perghh pastu kiteorg tunggu die x dtg pulak...dah puas tunggu punya tunggu kiteorg naek..lepas naek kiteorg dpt kol marah2 suh turun...geram betul pastu aku suh presiden persatuan aku uruskan hal nie..lepas tu x pasal2 presiden persatuan aku pulak kena marah...wthell...then kiteorg dpat mesej maki2...mane x bengang nyer...ade satu ayat die cakap kiteorg datang program sekadar nak makan...wthelll betul

dah geram ngn MPG x abes agi waktu tu...bengang betul aku!!!


NEXT STory...

ATNIC = CINTA

sebenarnyer perluke kita ni bercinta???

aku secara jujur aku teringin mempunyai seseorang pada ketika ini...disaat aku perlukan seseorg disaat duka....tpi xde sape2... cuma kadang2 aku telepon r seseorg yg aku cuba lepaskan rase sunyi.... seorg budak tingkatan 2...budak ni pandai ambek ati aku....die pon seorg yg baek...org kate kahwin beza umur lagi bagus..lagipon beza umur aku ngn dia hanya 4 tahun...tapi aku nak biarkan die ngn pendidikan die dulu....tanpa pendidikan x ke mana...biar die belajar pandai2..masuk U macam aku...n aku sentiasa akan beri support kat die...
dengar eks wahal F888H...huhu



next

erm sekarang ni aku amat2 tertekan soal kewangan

bukan ape...aku nak cuba pelbagai business tapi buat masa sekrang aku terpaksa hold dulu sebab tengah peksa...check poket..memang x masyuk r...huhu nak mintak ngn mak??? walaupon usia kita ni masih dalam tangungan die tpi aku x nak nyusah kan mak aku....mak aku x kerja..harapkan duit felcra peninggalan arwah ayah aku jer... adek beradek aku agi 3 org nak belajar.... abg aku lagi yg baru dpt kerja.... mak aku terpaksa keluarkan sikit belanja sebab gaji abg aku x dpt agi... kadnag2 bila nak mintak rase serba salah....pikir beban mak aku sorang2 tanggung....abg2 aku bukan x boleh tolong tapi semua nyer simpan duit nak kahwin....mak aku pun x nak kacau...mak aku cakap cepat2 kahwin senang ..xpayah bawak anak dara org kehulu kehilir.... ramai yg cakap aku ni kaya....hahha aku selalu tergelak...
sebenarnye aku bukanlah kaya....aku ade laptop?? dslr?? android phone?? ape lagi tu semua atas usaha aku sendiri.... x pernah mintak duit nak beli tu semua dari mak aku...kadnag2 aku tengok kawan lain selamba jer dapat hadiah laptop lah n mcam2 dari keluarga diorg....aku pernah dapat seutas jam jer dari abg aku sewaktu upsr dulu..lain2 xde.. keluarga aku lebih suka raikan kejayaan dengan menbuat makan2...its my family n i love it...kadang2 hadiah x berapa bermakna berbanding kenangan..... kadang2 aku terasa ayat member aku yg berbunyi..org miskin berlagak kaya.....aku rase cam diorg totally tuju kat aku....aku x berlagak kaya..tapi waktu nilah aku nak merasa ape yg aku x pernah rase...beli kasut jalan, baju n makan benda best2,,,,,dulu nak rase pakai kasut time sekolah iaitu kasut sekolah ngn time raya..tu jelah masanyer... makan besar2 time arwah ayah aku dpt gaji ngn durian runtuh...kalau x makan kat umah jer r.... kadang2 org x tau ape yg kita alami tpi suka berfikiran tanpa berfikir terlebih dahulu....

aku adalah aku!!

last sekali aku dah nak final exam..hope korang wish aku gdluck n doakan bisnes aku berjaya..Amin..



Penulis : admin ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel update | luahan rasa ini dipublish oleh admin pada hari Monday, March 19, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan update | luahan rasa
 

2 comments:

  1. go go chaiyok !
    good luck kawan :)
    hobi kita sama, boleh la tu bagi tunjuk ajar sikit :)

    ReplyDelete
  2. sikit jer boleh lah...
    hahha x terer mane pon..huhuhu

    ReplyDelete