Luahan Hati | berdiskusi

salam....

erm hari ni xda apa2 yang menarik sangat cuma benda paling aku rasa emosi sikit sebab aku gaduh ngn one of my facebook friends...
hahha actually dia ni budka agi dah aku ada post satu status tentang perempuan yang couple banyak n dia menberikan pandangan dia n aku membalas pandangan aku tetapi tiba2 dia emo..aku pon x tau kenapa...hahha n aku ajak dia berdiskusi tapi dia tersangat r annoying...haha ni adlaah printscreen dari fb aku apa yang ada disebalik diskusi kiteorang






sebenarnye..aku memang suka berdiskusi dengan orang bagi berkongsi2 idea n pendapat tapi perempuan ni ingt aku cakpa kat dia pulak..huhuhu
ok bye

Penulis : admin ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Luahan Hati | berdiskusi ini dipublish oleh admin pada hari Monday, February 20, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Luahan Hati | berdiskusi
 

0 comments:

Post a Comment