LUAHAN RASA | SAHABAT |



salam all readers,

hari ni aku asa nak nangis n sebak....antara sebaknyer bile kawan aku amri kemungkinan nak sambung ijazah ke skudai...dia pun agak pening nak gi ke x...so biarlah dia pikir ngn sendiri...then aku pun terpikir nak wat entri pasal member aku......
kali ni aku nak cerita pasal kawan2 aku....aku ada kawan yg antara terbest sepanjang hidup aku dan kawan2 nie aku jumpa kat utm...ok let;s begin


FIRDAUS

dia nie nama gelaran dia dausfi senpai..kawan aku yg support aku n up dalam fotografi..dia ni anak bongsu n sorang laki dalam keluarga dia...dia nie terer...n pointer pon tinggi..tpi die ni still payah nak buang loghat kedah dia tu..tpi x r pekat sngt..nia ni masyuk r jugak...banyak benda dia nak dia dpt...haha anak bongsu r katakan (jngn marah)...tpi die ni papehal melibatkan org luar mesti refer or mintk tolong kat aku...contoh nak beli t-shirt lah ape lah..haha..
dia ni jugak lah yg bagi izin aku tido n buat bilik dia cam harta sendiri..huhu....pagi2 dia kejut aku bangun tido...sebab aku ni kadang2 payah bngun.. then dia ade laptop power dari ASUS..huhu..die ni ape2 hal berkaitan photoshoot kat utm ke kat kl mesti nak aku ikut sekali..ade kawan aku kate kiteorg cam kembar..ape kembar..jauh beza kot..aku comel dia x..wakaka..erm malam2 aku suka main laptop pastu die mesti x dpt tido sngt sebab chaya terang..wakaka


AMRI

dia nie lah kawan yg aku cakap kan tu....dia nak gi fasttrek kat UTM skudai.. nak sambung ijazah kat sane...x risau r sebab dia ni pandai ...tapi aku sedih jugak..walaupun last sem ni aku cam "kurang" ngn dia.. sebab dia main fatasy football kat bilek lain tapi waktu aku nak blah dari utm cuti aku habes cover nak nangis dah..sedih wehhh..tpi tengok jerlah nanti die gi ke x..huhu..die ni anak pensyarah UTM>.whoaaa...keluarga dia dikatakan alim..dia?? entah r...tapi die terer agama wehhh..huhu..dia suka main game...n selalu menang sebab tnagan dia laju...dia ni ade tahi lalat kat antara bahagian bibir n hidung... n satu agi kaki dia besar..lau kena penyepak tu entah r leh hidup agi ke x...hahaha tpi org nyer kurus n toughh..i like...haha die ni boleh dikatakn antara member2 aku yg paling ramai kenal org..ade jer die tegur org tpi kiteorg x kenal pon org tu..haha
dia nie pelik sikit sebab die ni awal sem pokai last sem kaya...haha sebab pinjaman die masuk last sem..pelik an..haha.. satu agi die nie..ade time serius ade time cam haram pernagai nak2 bile jumpa fahmi..mesti x serius..dia ni kawan yg selalu tolong aku...terutama driver..haha tpi satu benda jer..aku x leh belajar ngn die..aku dah try 2/3 kali study ngn die tpi x masuk... n last say bro...papehal pun kita friend bro...jngn lupa aku yg noob kat sini.

FAHMI

ni kawan aku name dia fahmi..asal pahang same ngn aku...huhu die nie hensem tpi x suka kapel..so ramai r melepas..sebab otak die bukan otak kapel..haha jiwang2 x main r bro..ade kerja baru cri awek..kate nye...ahhaha..die nie minat dslr same ngn aku..die minat macro n memang tahap macro die ok n aku x leh lawan...haha die nie minta basketball same gak cam aku....die nie ade laptop dell merah...fuyoooo....die nie jugak suka marah bile org masuk bilek die then lupa nak tutup pintu sebab bilek die xde auto closed....haha bile org lupe mesti dengar ARGGHHHHH....die jerit...kadang2 aku r yg selalu kena...then die ni suka tido n tido lmbt....hahaha die nie terer grafik jugak... n cam terer BI...ye ek?? haha then ni jer kesah die..sebab rutin harian dia same jer..aku pun xleh nak story sngt

ADIB

hahaha name dia adib...dia ni pendek2 ala comel gitu(wthell)...hahha die nie suka kaco org..fahmi aku amri memang selalu kena ngn die...die nie org nyer baek..tengok jer layan lagu ganas2 n muka jahat..hhaha tpi dia baeks...bila kawan ade probs die tolong r sikit2 nasihat n bagi kate semangat....dia nie kena racun ngn aku beli kamera n last sekali automatik terjebak sekali...hahaha die nie jugak ade laptop asus yg selalu ade masalah n buatkan die tension..sian die...tpi sekrang dah ok....huhu die ni jugak seorg adek yg ebrtanggung jawab ...die selalu xde hujung minggu sebab gi jaga akak die...n die nie bakal jadi penderma bagi akak die yg tengah sakit...sem ni aku kagum ngn die sebab pointer die naek..aku?? entah r..hahha..die ni minat main games DOTA..huhu

OMas

haha mesti korg selalu tnye nape OMAS?? hah actually name sebenarnye dia hafizuddin
dia ni selalu gaduh ngn aku..hahah sikit2 bergaduh tpi gaduh mulut jer r..nak menang haha...tpi akhir sem ni kiteorg dah berbaek...x guna asyik nak gaduh jer..die ni minat kamera jugak...same cam aku..die ni kira kadang2 otak leh masuk ngn aku kadnag2 x..haha tpi kiteorg nyer pemikiran lebih kurg jer....ahhaha ape hal pun aku x tau nak tulis ape sngt sebab sem ni aku kurg sikit ngn die...tpi sekrg dah baek

Adhwa

die ni kawan aku yg otai..aku tkot ngn die ni sebba die ni muka otai..aku asa mau kena penumbuk lau aku cari pasal ngn die...die ni anak polis....huhu..org nogori..die ni selalu tolong aku...bnyak terhutang budi ngn die.....haha aku x tau nak ngarut ape agi pasal die....

Ameer

nama dia ameer...org soromban...kaya kot die ni...selalu tolong aku....die ni otak gila2 jugak...
ameer aku tau last sem nie hubungan kita x bape baek..lau aku ade salah ngn ko aku mintk maaf...aku x suka nak musuh2 ngn org....sori..

n lain2 aku ade syaril, netis,abe,huzairi,nizar,luqman,taufiq,aqlyharyth,shazli,jai,fadhli,miqdat,azhari,razman n others.. gilrz pulak...aku ade bella,irah,sya,eka tikah,eima, diyana, n others..




Penulis : admin ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel LUAHAN RASA | SAHABAT | ini dipublish oleh admin pada hari Monday, March 26, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan LUAHAN RASA | SAHABAT |
 

0 comments:

Post a Comment