luahan rasa |aku x bodoh!!



salam

sering orang kata kalau x pandai dalam pendidikan takkan pergi ke mana??
korang agak2 benda ni betul ke x??

biarkan aku tinggalan korang dengan persoalan

malam ni aku terasa amat tercabar..semua benda yang aku cuba sampaikan ditentang abes!!

apa salah aku....aku dulu x usik ko!! ko usik aku dulu then ko pulak x puas ati ngn aku...xpe2 ini pengalaman aku dalam dunia ni aku dah merasa banyak kali orang x suka aku.... aku akan hadapi benda nie makin hari ke makin hari.. tabahkan hati kamil!! aku yakin ko boleh bina empayar ko sendiri...baek dibalas baek jahat di balas jahat....


YA Allah ko berikan kebaikan kepada ibuku baek dari kesihatan malahan dari kehidupannya, ko tempatkan arwah ayah aku ditempat org beriman dan beramal soleh, ko berikan pertunjuk kepada keluargaku, guru-guruku , rakan-rakanku serta orang sekeliling ku,

YA Allah, aku memohon kepada mu agar kuatkan semangat ku, berikan rezeki kepada diriku, jauhkan aku dari kemungkaran, ko tabahkan hati ku , tunjukkan aku jalan yang benar jalan orang beriman dan beraman soleh serta ko berilah perakhiran hidup ku sebagai seorang yang berjaya di dunia dan di akhirat...

AMIN

Penulis : admin ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel luahan rasa |aku x bodoh!! ini dipublish oleh admin pada hari Wednesday, March 21, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan luahan rasa |aku x bodoh!!
 

2 comments: